Rimmel Lasting Finish Foundation 25h Recenze

12:21 odp.

Ahoj všichni!

Dneska Vám povím něco o make-upu od Rimmelu, který se jmenuje Lasting Finish Foundation 25h :)

Koupila jsem si ho nějak kolem Vánoc v Rossmannu ve slevě asi za 170 Kč. Normálně stojí něco lehce přes 200 Kč a můžete si vybrat z více odstínů.

Balení je praktické, makeup má pumpičku, takže můžete kontrolovat, kolik toho použijete :)

Makeup slibuje 25hodinovou výdrž, odolnost vůči setření, SPF 20, úplné krytí a comfortní sérum pro příjemný pocit.

K té 25hodinové výdrži musím napsat to, že asi nikdo z nás nepotřebuje mít 25h v kuse makeup na obličeji. Takže to bych od toho snad ani neočekávala. Ale jinak musím výdrž chválit! Když ho ráno nanesu a lehce přepudruji, tak mi vydrží na celý den ve škole a stále vypadá velice obstojně. Takže můžu říct, že dobrých 12h určitě vydrží v pěkném stavu. Povím Vám ale že moje pleť se trochu mastí, takže na normální pleti určitě vydrží déle ;)

Odolnost vůči setření - Co jsem vypozorovala, tak to funguje jen prvních pár hodin po nanesení. Ke konci dne už musíte opatrně s oblečením ale to je prostě makeup.

SPF 20 - To je bezvadná věc! Hlavně je to super teď v létě. Jsem ráda, že mě makeup ochrání před sluníčkem, protože fakt bych nechtěla chodit mezi lidi s mastným obličejem od opalovacícho krému :D

Úplné krytí - Makeup kryje velice pěkně a vypadá přirozeně ! Všechny makeupy co jsem kdy měla mi dělaly hrozné masky a ty odstíny mi vůbec nešly k pleti. Tenhle ale opravdu pleť nádherně sjednotí, přizpůsobí se Vaší pleti a zakryje i nedostatky. :)

Comfortní sérum pro příjemný pocit - S tím souhlasím, po nanesení máte hebkou pleť a krásně hydratovanou bez toho aniž byste se leskly :)

Teď abych to všechno shrnula!
Tenhle makeup používám každý den, žádný jiný mi takhle nevyhovoval a žádný ani takhle dlouho nevydržel. Když jsem s ním malovala ségru, tak ho hrozně chválila a musela si ho jít koupit taky :) Cena odpovídá těm lepším drogerkovým makeupům a myslím si, že se do toho rozhodně vyplatí investovat :)

Za mě 5/5 !

A co vy? Máte s tímto makeupem už zkušenosti? Nebo jaký makeup je ten Váš nej? :))

Pěkný den!

xx

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥

Lívance Jamieho Olivera po americku

Kdo by neměl rád lívance? Dají se udělat na nespočet způsobů, s borůvkami, jahodami, banánem, čokoládou, javorovým sirupem, nebo třeba na...