Baby Lips! (recenze)

12:07 odp.



Ahoj!
Rozhodla jsem se, že můj první článek bude o Baby Lips od Maybelline. Dlouho jsme čekali než se objeví i v České republice. Youtuberky je vychvalují a doma mají většinou úplně všechny barvy.
Já jsem si koupila odstín Pink Punch (ten růžový). Musím říct, že výrobcům se opravdu povedl obal. Je to něco tak roztomilého. Vůně Pink Punch, je nepřekonatelná. Není to nic agresivního. Přirovnala bych to asi k dětšké žvýkačce, ale ani to není úplně ono.
Je tu ale jedna věc co mi na tomto růžovém odstínu vadí. Je totiž až neskutečně růžově růžový a mě to prostě k hnědým vlasům nejde. :-(
Hned po natření je to hrozně nepřirozené, ovšem pocitově si nemůžu stěžovat. Když ale chviličku počkáte, než Baby Lips zaschnou, zůstane Vám na rtech nádherný růžový tón, který vypadá přirozeně:-)

Výrobci slibují 8 hodinovou hydrataci - a to mě tedy zklamalo, protože to hydratuje sotva hodinku. Holt se musíme smířit s tím, že to není jelení jůl. Na závěr bych chtěla říct, že i přes těch pár nedokonalostí bych si Baby Lips koupila znovu, ovšem jiný odstín. Je to neodolatelný a stojí to pár kaček! Určitě si v budoucnu koupím odstín Cherry Me, třeba ta červená bude lepší. :-)

Cena: 79,90 Kč (Rossmann)

Máte už zkušenosti s Baby Lips? Jaký odstín se Vám líbí nejvíce? Určitě mi napište :-)

A ještě fotka aktuálního počasí 🙈

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Taky si chci konečně jeden pořídit! Obaly vypadají opravdu skvěle..:)
    http://minauproject.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥

Lívance Jamieho Olivera po americku

Kdo by neměl rád lívance? Dají se udělat na nespočet způsobů, s borůvkami, jahodami, banánem, čokoládou, javorovým sirupem, nebo třeba na...