BTS College: Haul

5:38 odp.

Ahoj všichni!

Právě sedím ve vlaku na cestě na pohovor a napadlo mě , že mám trochu času na nový článek.

Tenhle článek bude další Back To School - College edition.
Tentokrát Vám ukážu, co jsem si koupila v IKEI na nový školní rok, v novém bytě.

Jako první jsou to sešitky. Jsou hrozně kouzelný a stály 19,- jeden. Jsou opravdu kvalitní a těším se, až do nich budu mít co psát.


Jako další tu mám tenhle bílý rámeček, který mi bude stát na stole a doufám, že mě bude i trochu motivovat. Každopádně ten obrázek jsem si vytiskla, takže kdyby byl zájem, tak můžu i poslat stránku. 

Pak jsou tu svíčky. Pokaždé, když jsem v IKEI tak si je kupuju, protože jsou tak krásně voňavoučký. Tahle vanilka je úplně perfektní na podzimní večery, kdy přijdete za tmy domů a jste unavení, tak ji zapálíte a ta vůně Vás uklidní. (Jo, fakt se těším na podzim hihi)



A nakonec tu mám polštářky, co mi budou zdobit novou postel. Krásně jdou k mému povlečení a bílá je prostě dobrá.


A jak vy se těšíte do školy ? Máte rádi podzim nebo jiné roční období ? Napište do komentáře :)

Mějte se hezky,
xx

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Veľmi sa mi páči ten citát! Pekný optimistický! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Motivační obrázek je moc hezký, určitě bude pomáhat! Alespoň jednu svíčka z IKEA musí mít doma snad každý :D Já mám nejradši tu tmavě červenou :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok ! :) tú bielu sviečku mám aj ja a je super ! :)
    MY BLOG : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Dámské doplňky
    Dámské doplňky
    Dámské doplňky od MOHITO
    Kabelky, deštníky, boty, sluneční brýle, peněženky, sponky, gumičky do vlasů a mnoho dalších dámských doplňků najdete v MOHITO. Různé barvy a styly doplňků vám umožní vybrat si dokonalé produkty, které budou odpovídat vašemu stylu. Ať už jste příznivcem minimalismu, nebo naopak, máme pro vás módní a ženské doplňky, které si zamilujete!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥

Lívance Jamieho Olivera po americku

Kdo by neměl rád lívance? Dají se udělat na nespočet způsobů, s borůvkami, jahodami, banánem, čokoládou, javorovým sirupem, nebo třeba na...