Řasenka Panoramico od Gabriella Salvete

10:14 odp.

Ahoj všichni!

V drogerii mě jednou zaujala tahle řasenka - Panoramico Curling Mascara od Gabrielly Salvete. Byla to zrovna novinka, a tak jsem si řekla proč to nezkusit. Teď už mám s řasenkou velké zkušenosti a tak Vám o ní můžu něco povědět. 



Balení má jednoduché, bíločerné. Nenadchne, ale ani neurazí. Kartáček je plastový a kromě toho, že se s ním občas píchnu do oka, mi nevadí. Má dvě strany. Na jedné je v oblouku a řasy to dost obalí. Když potom řasy projedete druhou stranou kartáčku, řasy to pročeše a prodlouží.



Velkou nevýhodou je teda, že tahle řasenka hrozně slepuje řasy. I když se to snažíte druhou stranou pročesávat, aby nebyly řasy slepené, tak to prostě vypadá divně. V první fázi řasenky, když je ještě nová a hrozně tekutá, nic moc na řasách nedělá. Prostě je to slepí a ani nenatočí ani nedodá objem. Ve chvíli, kdy řasenka trochu vyschne, už není úplně nová, začne dělat žmolky, a to nejsem úplně ten typ, co si dává deset vrstev.

Ostatní řasenky od Gabrielly Salvete, jako je napřDiamante Volume & Lenght nebo XX Press Volume & Black mi vždycky vyhovovaly. Tahle je ale bohužel propadák.



Abych to tedy shrnula, řasenka mi vůbec nevyhovuje, tahle značka má mnohem lepší řasenky, dokonce i za nižší ceny. Řasy slepuje a žmolkuje. Vím jistě, že už si ji nikdy nekoupím.

Cena: 139Kč (Rossmann)


Máte s touto řasenkou zkušenost? Vyhovuje Vám tato značka, nebo upřednostňujete jiné?





You Might Also Like

5 komentářů

  1. Mám s ní úplně stejnou zkušenost, bohužel :(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem jediná:) Je to škoda ale.)

      Vymazat
  2. Moje zkušenost je s ní také spíše negativní,celkově s řasenkami od gabrielli salvete,ale laky mají skvělé.
    www.pimpleword.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. S touto řasenkou zkušenost vůbec nemám, ale docela jsi mě na ní nalákala! :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Túto špirálu som ešte nemala, ale ten obal je úžasný ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥

Lívance Jamieho Olivera po americku

Kdo by neměl rád lívance? Dají se udělat na nespočet způsobů, s borůvkami, jahodami, banánem, čokoládou, javorovým sirupem, nebo třeba na...