Tekuté oční linky od Essence

7:34 odp.

Ahoj všichni!

Dnes Vám tu představím tekuté oční linky od Essence, které už většina určitě zná. Pro mě je to oční základ, bez kterého můj makeup není kompletní. Linky používám vždy, když se maluju a jinak na oči použiju ještě řasenku a to je vše. Myslím si, že ty linky tomu oku dodávají šmrnc. Mám doma dva druhy linek od Essence. Řekla bych ale, že mi vyhovují oboje úplně stejně. 



První mají hranatější obal a vevnitř je malinkatý štěteček. Jde s tím udělat slabá linka, ale zároveň silná. Slabou si dávám přes den a silnější na večer. Ničím jiným se od druhých linek neliší.



Druhé mají tedy kulatější obal a vevnitř není štěteček ale takový jemný aplikátor. Nejsem si jistá, jak to pojmenovat :D S tímhle aplikátorem se teda podle mých zkušeností nedá moc udělat tenká čára, ale jinak je to totéž jako první linky. Černá čára, jako černá čára.










Samozřejmě kdo to s nimi vůbec neumí a neměl v životě tekuté linky v ruce, tomu bych doporučila aby si koupil raději ty první (hranatější obal), protože mají štěteček a jde to sním určitě líp než s těmi druhými. Linky vydrží celý den, za předpokladu, že si nesaháte furt na víčka, nebo tak něco :D
Dělají je ještě ve vodě odolné verzi, ale ty vyzkoušené nemám.

Cenově se to pohybuje stejně asi 60 - 80 Kč. Essence stojan mají běžně v Rossmanech a snad v každý drogerii.

Máte tyhle linky doma a vyhovují vám?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já mám od essence linky v podobě vysouvacího pera a jsem s nim spokojená.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají dobře! Já používám linky ve fixu od Dermacolu a jsem moc spokojená, dobře se s nima pracuje a dlouho vydrží :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Od essence mám taktiež linku ale vodeodolnú .
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som mala linky Alverde, tie boli skvelé, ale trochu sa otláčali na horné viečko v priebehu dňa, potom som mala linky S-he, tie nemali ktovieakú výdrž a teraz mám Astor a s tými som najspokojnejšia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥

Lívance Jamieho Olivera po americku

Kdo by neměl rád lívance? Dají se udělat na nespočet způsobů, s borůvkami, jahodami, banánem, čokoládou, javorovým sirupem, nebo třeba na...